For eventuelle ledige stillinger hos vore lejere, se venligst deres hjemmesider.

HR- og økonomimedarbejder til Nordsøen Oceanarium / Nordsøen Forskerpark

Jobbet

Vi søger en medarbejder til vores administrationsteam, som består af 5 engagerede medarbejdere.

Administrationsteamet løser en bred vifte af opgaver. Du vil bl.a. komme til at arbejde med følgende:

HR:

  • Lønindberetning for 40 faste medarbejdere samt sæsonansatte
  • Ansættelseskontrakter
  • Lønrefusioner
  • Indberetninger til e-indkomst
  • Udarbejdelse af forretningsgange for HR-området mv.
  • Administration af persondata-forordningens bestemmelser

Økonomi:

  • Bogføring
  • Periodevise afstemningsopgaver
  • Diverse indberetninger til myndigheder

Se den fulde funktionsbeskrivelse her.

 

Profil

Vi ønsker en ny kollega, som:

  • Har en relevant administrativ uddannelse, baggrund og erfaring
  • Har erfaring fra lønadministration og HR-området i øvrigt
  • Har erfaring med brug af Navision (eller lignende økonomisystem) og Excel
  • Har høje faglige mål, er ansvarsbevidst og struktureret
  • Ser det som en udfordring at arbejde i et miljø med grænseflade til forskellige faggrupper
  • Finder det naturligt at yde tillidsskabende service over for kolleger, gæster og samarbejdspartnere
  • Ikke går af vejen for at løse lidt utraditionelle opgaver
  • Kan arbejde selvstændigt og afslutte opgaverne

Vi tilbyder:

  • Et spændende og afvekslende fuldtidsjob i en organisation i konstant udvikling
  • Fagligt kompetente og engagerede kolleger
  • Gode personaleforhold
  • Løn efter kvalifikationer
     

Ansøgning

Ansøgningsfrist mandag den 12. marts 2018 kl. 8.00. Samtaler finder sted i uge 12 (19. – 22. marts). Evt. yderligere information kan fås hos Bente Bundgaard Sten eller Tina Mortensen på 9894 4188. Ansøgning sendes til info@nordsoemail.dk. Jobstart er den 2. maj 2018 eller efter nærmere aftale..